Wednesday 19 February 2014

 [Serah & Terima dengan senyuman seindah suria]


Assalamualaikum semua... 

Baru-baru ini client kami menerima beberapa keping cek berkaitan bonus dari Prudential BSN Takaful di sebakan beliau ingin meneruskan pelajaran di peringkat Universiti. Alhamdulillah, dengan cek tersebut dapat membantu beliau untuk membuat bayaran penuh bagi yuran pendaftaran dan ada sedikat lebihan bonus yang dapat digunakan untuk perbelanjaan harian beliau yang datangnya cek ini daripada sumbangan yang ibubapa beliau lakukan semasa beliau masih kecil. Tahniah kepada ibubapanya yang bijak mengurus pendidikan anak!

Gambar di bawah adalah client yang baru menerima polisi. ini bermakna beliau telah memilih satu langkah bijak untuk membuat 1 simpanan bijak takaful yang mana akan membantu mereka, keluarga meraka, dan setiap orang muslim yang lain. Terima Kasih & Tahniah diucapkan kerana anda layak untuk bersama kami.




Kepakaran kami adalah sebagai seorang mujahid takaful yang membantu ramai muslim dalam menguruskan dan merancang simpanan kewangan kepada simpanan bijak takaful supaya meraka juga dapat membantu 3 golongan muslim:
1. Diri mereka sendiri
2. Keluarga mereka
3. Setiap orang muslim.

MUHAMMAD HAZIQ BIN MOHD ABDUL MURAIS
+6019-3051549

No comments:

Post a Comment